Cousiña linda (Rexistro nro. 1117373)
[ vista simple ]
000 -CABECEIRA | |
---|---|
Campo de control de longitud fija | 02259nam a2200277 i 4500 |
INFORMACIÓN XERAL | |
Códigos de información de lonxitude fixa | 240923s20242008sp ||||b |||| ||| ||glg d |
DEPÓSITO LEGAL | |
Número de copyright ou de depósito legal | PO 177-2024 |
ISBN | |
ISBN | 9788413433080 |
CDU | |
CDU | 82-N |
PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA | |
Nome de persoa | Browne, Anthony |
-- | 4944 |
Termo indicativo de función | autor/a |
MENCIÓN DE TÍTULO | |
Título | Cousiña linda |
Autores | / Anthony Browne |
EDICIÓN | |
Edición | 1ª ed. |
PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN | |
Lugar de publicación | Pontevedra |
Editorial | : Kalandraka Editora |
Data de publicación | , 2024 |
DESCRICIÓN FÍSICA | |
Extensión | 32 p. |
Outras características físicas | : il cor |
Dimensións | ; 30 cm |
MENCIÓN DE SERIE | |
Mención de serie | Tras os monntes |
RESUMO | |
Resumo | Unha das obras imprescindibles de Anthony Browne, un álbum tenro e con doses de humor sobre o valor da amizade e a solidariedade. En 1974, Koko, unha gorila adestrada na Universidade de Standford para usar a lingua de sinais, pediulles un gato aos científicos que a observaban e coidou del coma se fose o seu fillo. Uns meses despois o gato desapareceu e durante varios días Koko expresou a súa tristura a través de sinais. Este feito, que provocou a discusión sobre se outras especies poden sentir emocións humanas, serviulle de inspiración a Anthony Browne para a creación dunha das súas obras máis coñecidas. En Cousiña Linda, como o caso real, un gorila que sabe comunicarse por sinais, e ten todo o que desexa, séntese só e decide pedirlles aos seus coidadores un pouco de compañía. Así coñece a Linda, unha gatiña coa que toma leite e mel, pasea, xoga... Xuntos son felices, mais unha noite, mentres ven unha película, o gorila ponse moi nervioso, enfurécese, e os seus coidadores deciden separalos. Nese momento, Linda mira para o gorila e na súa reacción revélase o verdadeiro valor da amizade. Anthony Browne sente unha gran paixón polos gorilas, e esa fascinación, que xorde do contraste entre a forza e a tenrura destes animais, reflíctese en boa parte da súa obra. Nas coloridas ilustracións deste álbum, combina elementos realistas cun toque de fantasíae humor, dando vida a dous entrañables personaxes. |
DESTINATARIOS | |
Nota de audiencia | 4º-5º-6º Educación Infantil |
-- | 1º-2º Primaria |
MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
Termo de materia | Valores |
-- | 237809 |
MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
Termo de materia | Gorilas |
-- | 55816 |
MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
Termo de materia | Amizade |
-- | 1303 |
MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
Termo de materia | Animais humanizados |
-- | 237810 |
SECUNDARIAS-AUTOR | |
Nome de persoa | Browne, Anthony |
-- | 4944 |
Termo indicativo de función | ilustrador/a |
SECUNDARIAS-AUTOR | |
Nome de persoa | Senra Gómez, Sandra |
-- | 7043 |
Termo indicativo de función | tradutor/a |
ACCESO ELECTRÓNICO | |
Dirección de internet | https://kalandraka.com/cousinha-linda-galego.html |
REFERENCIA ILS ANTERIOR | |
-- | 3 |
-- | Validado |
Retirado | Perdido | Fonte de clasificación ou esquema | Estragado | Non para préstamo | Localización permanente | Localización actual | Localización en andeis | Data de alta no sistema | Sinatura correspondente á clasificación | Parte da signatura que identifica ao exemplar | Sinatura completa | Código de barras | Data da última consulta | Tipo de ítem de Koha | Nota pública | Fonte de adquisición | Préstamos totais | Data do último préstamo | Prestado | Número de volume |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
CEIP A Carballeira | CEIP A Carballeira | Sala préstamo | 2025-01-30 | 82N | cou | 82N BRO cou | PEC168000000162 | 2025-01-30 | Prestable | Doazón | ||||||||||
CEIP Antonio Insua Bermúdez | CEIP Antonio Insua Bermúdez | Sala préstamo | 2024-10-04 | 82-NG | cou | 82-NG BRO cou | LEC031000001082 | 2025-02-21 | Prestable | 6-B | Plambe | |||||||||
CEIP Canosa-Rus | CEIP Canosa-Rus | Sala préstamo | 2024-10-10 | 82N-G BRO cou | 82N-G BRO cou | CEC075000007916 | 2024-11-15 | Prestable | CONTOS PARA CONTAR | PRESUPOSTO COLE | 1 | 2024-11-11 | ||||||||
CEIP Juan Fernández Latorre | CEIP Juan Fernández Latorre | Sala préstamo | 2024-12-02 | 833 | cou | 833 BRO cou | CEC119000010256 | 2024-12-02 | Prestable | AZUIS | COMPRA | |||||||||
CEIP Mariñamansa | CEIP Mariñamansa | Sala préstamo | 2025-03-07 | 82-N | cou | 82-N BRO cou | OEC081000002688 | 2025-03-07 | Prestable | Centro | ||||||||||
CEIP Plurilingüe A Pedra | CEIP Plurilingüe A Pedra | Sala préstamo | 2025-03-11 | PEC019000016706 | 2025-03-11 | Prestable | BIBLIO INFANTIL RECTANGULO VERDE | orzamento | ||||||||||||
CEIP Plurilingüe A Reigosa | CEIP Plurilingüe A Reigosa | Sala préstamo | 2025-01-29 | 82N-G | cou | 82N-G BRO cou | PEC110000000757 | 2025-01-29 | Prestable | Agasallo | ||||||||||
CEIP Plurilingüe Albino Núñez | CEIP Plurilingüe Albino Núñez | Sala préstamo | 2025-01-29 | 82-N | cou | 82-N BRO cou | OEC016000013981 | 2025-03-12 | Prestable | Sección: PRELECTORES - LIBROS PARA CONTAR | FONDOS BIBLIOTECA | 1 | 2025-03-12 | 2025-03-27 | ||||||
CEIP Plurilingüe Alexandre Bóveda | CEIP Plurilingüe Alexandre Bóveda | Sala préstamo | 2024-11-27 | 82N-G | cou | 82N-G BRO cou | PEC074000008549 | 2024-11-27 | ||||||||||||
CEIP Plurilingüe Alexandre Rodríguez Cadarso | CEIP Plurilingüe Alexandre Rodríguez Cadarso | Sala préstamo | 2025-01-30 | 82-NG | cou | 82-NG BRO cou | CEC027000009108 | 2025-01-30 | Prestable | Inclusiva-morado | PLAMBE | |||||||||
CEIP Plurilingüe Irmáns Villar | CEIP Plurilingüe Irmáns Villar | Sala préstamo | 2025-02-14 | EMO.VAL | cou | EMO.VAL BRO cou | OEC012000001032 | 2025-02-14 | Prestable | Plambe | ||||||||||
CEIP Plurilingüe José Cornide Saavedra | CEIP Plurilingüe José Cornide Saavedra | Sala préstamo | 2024-10-01 | 82-N | cou | 82-N BRO cou | CEC039000005121 | 2024-10-09 | Prestable | 1 | 2024-10-03 | |||||||||
CEIP Plurilingüe Montemogos | CEIP Plurilingüe Montemogos | Sala préstamo | 2024-11-21 | 82-N | cou | 82-N BRO cou | PEC114000014103 | 2025-03-13 | Prestable | Letra grande | PLAMBE | 2 | 2025-02-06 | |||||||
CEIP Plurilingüe O Ramo | CEIP Plurilingüe O Ramo | Sala préstamo | 2025-02-03 | 82-N | cou | 82-N BRO cou | CEC073000006546 | 2025-02-03 | Prestable | Compra | ||||||||||
CEIP Plurilingüe Os Casais | CEIP Plurilingüe Os Casais | Sala préstamo | 2024-10-20 | 8g-N | cou | 8g-N BRO cou | CEC166000008672 | 2024-10-20 | Prestable | Fondos Plambe | ||||||||||
CEIP Plurilingüe Ricardo Tobío | CEIP Plurilingüe Ricardo Tobío | Sala préstamo | 2024-09-30 | 82-N-G | cou | 82-N-G BRO cou | CEC093000008657 | 2024-12-09 | Infantil - Kalandraka | Compra | 4 | 2024-11-26 | ||||||||
CEIP Plurilingüe Salgado Torres | CEIP Plurilingüe Salgado Torres | Sala préstamo | 2024-10-07 | I1-N82 | BRW cou | I1-N82 BRW cou | CEC099000009657 | 2024-10-07 | Prestable | COMPRA | ||||||||||
CEIP Plurilingüe Santa María | CEIP Plurilingüe Santa María | Sala préstamo | 2025-01-29 | 82-NG | cou | 82-NG BRO cou | CEC008000011523 | 2025-03-11 | Prestable | PLAMBE | 1 | 2025-02-27 | ||||||||
CEIP Plurilingüe Vicente Otero Valcárcel | CEIP Plurilingüe Vicente Otero Valcárcel | Sala préstamo | 2025-01-08 | 82G-N | cou | 82G-N BRO cou | CEH038000007108 | 2025-01-08 | Prestable | ETIQUETA AZUL | 1 | |||||||||
CEIP Plurilingüe do Castrillón-Coiro | CEIP Plurilingüe do Castrillón-Coiro | 2024-11-05 | I1-G | cou | I1-G BRO cou | PEC006000010335 | 2024-11-05 | |||||||||||||
CEIP Plurilingüe nº 2 | CEIP Plurilingüe nº 2 | Sala préstamo | 2024-10-27 | 82-NG | cou | 82-NG BRO cou | PEC180000013737 | 2025-01-31 | Prestable | COMPRA | 1 | 2025-01-31 | 2025-05-01 | |||||||
CEIP Ponte dos Brozos | CEIP Ponte dos Brozos | Sala préstamo | 2024-10-21 | P1 | cou | P1 BRO cou | CEC088000013638 | 2024-10-21 | Prestable | |||||||||||
CEIP Ramón de La Sagra | CEIP Ramón de La Sagra | Sala préstamo | 2024-10-09 | AI AZUL | AI AZUL | CEC120000006390 | 2025-03-10 | Prestable | PLAMBE | 3 | 2025-03-10 | 2025-03-17 | ||||||||
CEIP Rosalía de Castro | CEIP Rosalía de Castro | Sala préstamo | 2025-03-10 | 834-VERMELLO | BRO | 834-VERMELLO BRO | PEC143000011694 | 2025-03-11 | Prestable | 1 | 2025-03-11 | |||||||||
CEIP Víctor Sáenz | CEIP Víctor Sáenz | Sala préstamo | 2025-01-16 | 82N-G | cou | 82N-G BRO cou | CEC074000007010 | 2025-01-16 | Prestable | PLAMBE | ||||||||||
CEIP Wenceslao Fernández Flórez | CEIP Wenceslao Fernández Flórez | Sala préstamo | 2024-10-28 | INF | cou | INF BRO cou | CEC040000009426 | 2024-10-28 | Prestable | PLAMBE | ||||||||||
CEIP Xesús Golmar | CEIP Xesús Golmar | 2025-01-15 | 834 | cou | 834 BRO cou | PEC119000010965 | 2025-01-15 | Prestable | ||||||||||||
CEIP de Fontes-Baíña | CEIP de Fontes-Baíña | Sala préstamo | 2025-02-17 | 82N | cou | 82N BRO cou | PEC107000007154 | 2025-03-11 | Prestable | PLAMBE | 4 | 2025-03-11 | 2025-03-26 | |||||||
CEP Marcos da Portela | CEP Marcos da Portela | 2025-03-12 | 833 | BRO cou | 833 BRO cou | PEB007000012997 | 2025-03-12 | Prestable | PLAMBE | 1 | ||||||||||
CEP Xosé María Brea Segade | CEP Xosé María Brea Segade | Sala préstamo | 2025-01-10 | 82-N | cou | 82-N BRO cou | CEB001000017110 | 2025-02-25 | Prestable | Fondos Plambe | 1 | 2025-02-25 | 2025-06-05 | |||||||
CPI As Revoltas | CPI As Revoltas | Sala préstamo | 2025-01-28 | I1 | cou | I1 BRO cou | CEH013000017032 | 2025-01-28 | Prestable | PLAMBE | ||||||||||
CRA A Picaraña | CRA A Picaraña | 2024-10-25 | 82-N | BRO | 82-N BRO cou | PEG012000001761 | 2024-10-25 | Prestable | Fondo biblioteca | |||||||||||
CRA de Boqueixón-Vedra Neira Vilas | CRA de Boqueixón-Vedra Neira Vilas | Sala préstamo | 2024-10-04 | 82 | cou | 82 BRO cou | CEG007000003823 | 2024-10-04 | Prestable | PLAMBE | ||||||||||
CRA de Vilaboa Consuelo González Martínez | CRA de Vilaboa Consuelo González Martínez | Mochilas viaxeiras | 2024-09-23 | 17 | cou | 17 BRO cou | PEG007000003139 | 2024-09-23 | Prestable | Bolsa Brincacontos Amarela | ||||||||||
EEI VILA LAURA | EEI VILA LAURA | Sala préstamo | 2025-02-11 | 82G-N | cou | 82G-N BRO cou | PEA003000000232 | 2025-02-11 | Prestable | fondos biblioteca |